poniedziałek, 7 stycznia 2013

Neptun

Spóźnione szczęśliwego nowego roku! Mam nadzieje, że będzie to okres spełniania marzeń. :)

Witam po kolejnej długiej przerwie. W prawdzie cały czas coś nowego tworzyłam, ale są to głównie nudne, zwykłe kolczyki, którymi nie ma co się dzielić na blogu. Zostały mi trzy tygodnie mieszkania w Polsce, więc mam nadzieje, że przez ten czas uda mi się coś jeszcze uwić i wrzucić. Prawdopodobnie szykuje się mi bardzo długa przerwa. Dziś wrzucam takie trochę dziwadło, ale ważne, że mi się podoba. Kocham perełki.


Neptun

Klik!

Nausznica górna, stworzona z elementów posrebrzanych i perełek.Trzyma się bardzo solidnie na uchu i jest wygodna. W komplecie jest jeszcze bardzo delikatna kolia, ale dorzucę zdjęcie później. 


Współ. Madzia prezentacja:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz